diumenge, 4 de maig del 2014


LA MEVA BIOGRAFIA

Vaig néixer el 26 de Juliol de l'any 2001 a l'una del mig dia. Soc el primer fill de Tomàs Granado i Lina Romero. El meu pare es encarregat de magatzem d'una empresa de distribució a terrassa i la meva mare es diplomada en infermeria.

Als dos anys vaig anar a la guarderia del col·legi El Cim i es aquí on vaig tenir la meva primera experiència en les relacions humanes, vaig descobrir que hi havien nens que pegaven i en alguna ocasió vaig tenir que defensar-me provocant algun conflicte amb la meva mare que sempre em deia (i em continua dient) que s'ha de parlar amb educació, ser amic dels teus amics i bona persona.

Als tres anys vaig començar la meva vida estudiantil al col·legi La Roda on he fet molts bons amics i tinc un munt de records que no oblidaré mai. La meva relació amb els professors i els companys de classe juntament amb la meva familia han marcat el caràcter que tinc ara.

Sempre he fet esport com a activitat extraescolar. Als tres anys ja feia natació fins als 8 anys que vaig continuar fent waterpolo i, als deu anys vaig canviar la pilota a l'aigua per agafar-la a la gespa, així doncs en l'actualitat faig futbol al terrassa. El futbol per mi es un esport que m'ajuda a descarregar els nervis del dia, a relacionar-me amb persones de totes les edats i a valorar l'esforç de l'equip.

També he tingut una gran experiència en teatre, una experiència molt intensa i molt treballada, va ser als 11 anys com a activitat lliure de final de curs i, on participaven alguns nens de sisè i els pares d'aquests, la meva mare també participava però el va tenir que deixar degut a que el dia que fèiem l'obra ella tenia guàrdia a l'hospital. Tot i aixins la meva experiència la vaig poguer compartir amb la meva germana, fent que això fos encara mes divertit. Tenim molts records bonics: fotos, Internet, diari de Terrassa...etc. I a més tots els diners que es van recollir es van donar a un banc d'aliments. Ens vam convertir en grans artistes.

En l'actualitat estic a primer d' ESO a l'institut Torre del Palau. Aquest si que es un gran canvi, no tan sols per mi sinó també per la meva família però, tal com diu el meu pare: de tot s'ensurt gràcies a l'esforç i al treball.

Pau Granado Romero

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada